Als bedrijf streef je naar het leveren van een ultieme klantervaring. Daarvoor geldt een goede communicatiestroom voor uw organisatie.
Alle communicatiestromen op één centrale plek. Niet alleen van telefonie, chat en e-mail, maar ook eventueel van WhatsApp en uw social media kanalen. Uw beschikbaarheid en alle statistieken kunt u continu overzien op een overzichtelijk dashboard.
Westers heeft ons doen in zien dat druk verminderen op de primaire groep, een verbetering is voor de antwoordsnelheid van een oproep en zorgt voor de gewenste klanttevredenheid en daarmee afhandeling van een oproep
Communiceer op een slimme manier met je klanten, dus zowel telefonisch als via e-mail, webchat, WhatsApp en sociale media en dat allemaal volledig geïntegreerd. Wij bieden alle functionaliteiten die een call center nodig heeft en zorgen voor een goede afgestemde call flow.
Een systeem in de Cloud voor het beheer van hotels, waarmee u consistent aan de verwachtingen van uw moderne gasten kunt voldoen en deze kunt overtreffen. Westers helpt hierbij om hotels hun activiteiten beter te beheren, uitzonderlijk goede services te verlenen aan gasten en de beleving voor iedereen te optimaliseren.
Maak in- en uitchecken, gastenservices en meer via mobiele apparaten mogelijk
Westers biedt oplossingen die rekening houden met schaalbaarheid, zodat u kunt voldoen aan uw huidige behoeften, maar ook aan wat de toekomst zal brengen.