Westers Telecom

Met Cloud telefonie beschikt u over flexibiliteit

Cloud telefonie

Met Cloud telefonie belt u via een dataverbinding (internet) in plaats van de analoge/ISDN telefoonlijn.
Bellen met uw eigen netwerk via een telefooncentrale in de Cloud, wat betekent dat een telefooncentrale op locatie niet meer nodig is.

Samenwerking tussen uw telefonie en zorgsysteem

Cloud telefonie voor de Zorg

De uitdagingen die dagelijks spelen in de zorg zijn duidelijk: werkdruk is te hoog, personeelstekort is aan de orde van de dag en de zorgvraag blijft groeien. Veel organisaties binnen de eerstelijns zijn op zoek naar dé oplossing voor deze uitdagingen, maar eenvoudig is dat niet. Men wil graag profiteren van wat de techniek biedt, zonder het menselijke aspect uit het oog te verliezen.

Flexibel, functioneel en transparant mobiel bellen.

Mobiele telefonie

Wij bieden verschillende abonnementsvormen aan waardoor je elke simkaart perfect kunt afstemmen op het verbruik van uw medewerker of organisatie. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om een aantal belminuten af te kopen en daarvoor in de plaats bijvoorbeeld een sms-bundel of databundel af te nemen.

hero

Op ons kunt u rekenen.
Zodat het werkt!


Voor u geen standaardpakketten en all-in servicecontracten, maar dienstverlening op maat. Uw wensen staan daarbij centraal. U ervaart een hoge mate van transparantie die voorkomt dat de prijs-kwaliteitsbeleving uit balans raakt. Wij werken hierbij op basis van werkelijk bestede tijd.


Klantportaal 123-456-7890

‘Westers Telecom levert maatwerk telefonie oplossingen’

U staat dagelijks in contact met uw klant en u heeft behoefte aan flexibiliteit. Dat vraagt om een geïntegreerde communicatie oplossing van Westers Telecom.

Heeft uw bedrijf nog een aparte telefooncentrale en separate mobiele abonnementen? Dan is er veel te verbeteren.

Maak kennis met ons team

Ons team staat 24/7 voor u klaar

Rolph Schipper
Rolph Schipper
Engineer
Stefanie van Wilsum
Stefanie van Wilsum
Projectbureau
John van der Linden
John van der Linden
Engineer
Hans Kouwenhoven
Hans Kouwenhoven
Business Unit Manager | Westers Telecom


Ontmoet ons hele team

Ervaringen van onze klanten

‘De installatie ging heel soepel, binnen een paar uur was alles geregeld.’

  • Piet-Hein Oostvogel

    ‘We hebben te maken met gevoelige patiëntinformatie. Al onze medewerkers zijn afhankelijk van toegang tot de systemen. En er komen honderden telefoontjes per dag binnen. Je kunt natuurlijk nooit alle risico’s afdichten, maar je kunt het wel zo goed mogelijk regelen. Westers helpt ons hierbij, al jaren. Zo hebben we net weer nieuwe computers geleaset via hen. De installatie ging heel soepel, binnen een paar uur was alles geregeld.’

    Piet-Hein Oostvogel

Laatste nieuws

Blijf op de hoogte van al ons laatste nieuws.

Kwetsbaarheden verholpen in WordPress

Kwetsbaarheden verholpen in WordPress

De ontwikkelaars van WordPress hebben meerdere kwetsbaarheden verholpen. Een kwaadwillende op afstand kan deze kwetsbaarheden mogelijk misbruiken voor het uitvoeren van een Cross-Site Scripting (XSS) aanval en het uitvoeren van SQL Injection. Het is raadzaam…

Samenwerking tussen VNA en Westers

Samenwerking tussen VNA en Westers

We zijn verheugd te kunnen meedelen dat Westers onlangs een partnerovereenkomst is aangegaan met Stichting VNA met betrekking tot de ondersteuning van haar apotheken op het gebied van de apotheek automatisering en telefonie in de…


Bekijk al het nieuws